Selamat datang ke hamtaro's blog.

Sunday 8 July 2012

saya sedang buat......

salam semua readers. sorry lama tak mengupdate blog. ini kerana saya sudah kembali ke pada musim memerah keringat bagi meneruskan sesi pembelajaran di jengkalifornia, pahang. macam belajar kat oversea je rasenya.he3

apa saya sedang buat sekarang??

saya sedang mengupdate blog kesayangan saya ni sambil memerah otak bagi menyiapkan asgmnt sambil menjelajah ke blog kegemaran sambil minum air twister... sedapnya sambil melayan video clip lagu . bagi adik-adik lain jangan ikut jejak kakak ni. sila la rancang kerja anda dengan sebaik mungkin ya.

bila dah balik ke sini, dah ramai la pula kawan-kawan saya sudah menjadi tunangan orang. rase sangat tergugat kedudukan sekarng ni. ditambah pula melihat kak erma hasmi dah kawin. sweet sangt. sekarang saya harus mengorak langkah bagi mencari calon suami. now i need to start. tetapi persoalannya sekarang ade ke yang nak? saya bukannya cantik macam mereka yang lain. rase sangat merendah diri....(T_T) bila saya cakap macam tu ade kawan saya akan kata:

nafisah lesung pipit kamo yang tersorok tu yang buat kamo nampak cantik dari yang lain. jangan nk merendah dri sangat la

tapi mereka boleh guna lesung batu untuk jadi cantik

kamo jangan nak mengada sangat!!!!

saya tahu kawan-kawan saya sangat menjaga hati saya. terima kasih. tapi sebenarnya saya tidak kisah sangat dengan situasi sebegini. kecantikan bukan ukuran untuk kita menilai seseorang. dan kecantikan itu pon tak kekal lama. jodoh dorang datang lebih awal. alhamdulillah. saya coming soon la kot. kalo takde saya tak kisah. bukan menentang sunah nabi. bagi saya jodoh tu akan datng bila dah time. nak kejor kesana sini carik laki?, itu bukan cara saya. yang penting percaya pada takdir. ade jugak yang bertanya bila pulak giliran saya. saya akan cakap Esok saya kawin, tak esok, esok lagi , tak esok , esok la lagi dan begitu la seterusnya sehingga orang yang sepatutnya, kata sepakat kedua pihak dan tarikh ditetapkan. rase macam tak lama je. he3. perancangan, tak membawa apa maksud langsung ya. saya masih muda. 19 tahun. banyak benda tak buat lagi. dan takde ape nak di kejo nye. kalo tak bersatu sekarang kat akhirat nanti ketemu jua. kan kan kan???.

till then. salam

p/s: mak rindu danbi (my sweet heart) .


No comments:

Post a Comment