Selamat datang ke hamtaro's blog.

Friday 27 July 2012

merayau-rayau ke blog orng..


bila tengah tension dengan kerja-kerjaan yang sedang menggunung dihadapan mata ini..saya mengambil langkah untuk lari sebentar ke ruang maya ini . tengah bulan puasa ni, memang banyak dugaan kita akan tempuhi antaranya assignment dan kuiz yang silih berganti.....

assignmennt dan kuiz bukan dah awal-awal kata ke kene buat ??

okay, my mistake.....(- -)

so, saya merayau-rayau ke blog orang. macam-macam blog saya tengok hari ini. cantik-cantik blog ye..
stress kembali saya (- -)

dan mostnye adalah personal life. blog macam ni la yang ramai layan, termasukla saya. ^_^
ade yang mengomel pasal buah hati la, life la, dan ade yang mengemol kosong kerana tak tahu apa nak tulis * itu juga biasa terjadi kepada saya. sebab tu juga banyak dah cengkerik yang dah menginap dekat sini dan dorang carik ilham buat compose lagu,almaklumlah penyanyi jalanan....krek..krek..krek.* ade jugak yang cerita kenapa dorang boleh terjebak dalam dunia bloging ni. dan dengan sepantas kilat,sapppp.....terus ade idea nak tulis ape hari ni. 

korang nak tahu kenapa saya buat blog ini???

tak nak...!!!!!

malu sendiri....(- -) stress kembali..(- -)

tapi..

saya akan tulis jugak,saya peduli apa..(- -) 

asbab musabab saya buat adalah kerana suka untuk berbloger. takdela sampai nak jadi pembloger yang tegar dan famo-us. sekadar suka-suka. seperti yang anda dapat lihat blog ni pon bukannya menarik sangat pon. *malu sendiri*. yang ade sedikit salji yang kekadang tak turun langsung tu je. yang tercoret hanya sekadar input yang dibuang sedikit dan personal life yang rase sangat bermakna. almakumlah ram saya ciput je tak muat nak masuk segala seranah. daripada dia hilang gitu je.. baik saya buang dekat sini.untung-untug orang baca. tak untung syok la sendiri jawabnya.

tu je kot nak cakap sebab idea dah hilang secara tetiba.

baik tak payah cakap...!!!! boooooooo

baikla saya tak tulis bila takde idea...(- -)
till then. salam.

p/s: satu kerja sudah langsai...^^



2 comments:

  1. hehe entry yg simple tp klakar la adk... btw bebanyak sikit update ok... ^_^
    Menunggu update yang seterusnya...

    ReplyDelete