Selamat datang ke hamtaro's blog.

Sunday 8 July 2012

bila saya nak dapat...


saya tertanya tanya sorang-sorang sekarang ni....(semua orang sedang tido)

persoalan yang sedang bermain dalam sarang fikiran ni.....

bila kah saya akan dapat?
bila kah saya akan mula kan langkah seterusnya?
adakah bila nanti saya memilikinya hati saya akan berasa tenang??
adakah dia sangat berharga?

monolog dalaman pula...

kalo takde dia rase tak lengkap la pula
huuhhhhh....
banyak jugak orang usyar ni
kalo dah ade nanti..
riso la pula nak tayang
nanti ade je yang mengumpat
tak pasal sian kat member yang mengumpat tu
aish...
nak terus ke tak nak??
nak terus ke??
terus ke??
saya harus luahkan isi hati ni
saya harus
kalo tak parah nanti
baik la..
saya cakap sekarang.....
-
-
-
-
-
BILA LA SAYA NAK ADE BANNER BLOG NI??-tension dengan diri sendiri sebenarnya... rase tenang sikit bila dah luahkan. he3(^^)

No comments:

Post a Comment