Selamat datang ke hamtaro's blog.

Wednesday 25 July 2012

Salam. selamat malam. Jam sekarang telah menunjukkan 11:24 p.m. saya masih lagi berjaga bagi melakukan assignment.  Masuk hari sudah tiga hari berturut-turut mata ini saya tahan untuk berjaga. Nak kata terjojol tu, setakat ni Alhamdulillah masih lagi berada di tempat asalnya. Masih tidak terlambat saya katakan selamat berpuasa bagi seluruh umat islam. Diharapkan anda dapat melalui puasa tahun ini dengan jayanya dan semoga memperoleh keberkatan. Amin.

sebenarnya saya ada benda nak story di sini. nak cakap straight tak reti so layan je la.

wahai insan yang bernama adam
jika anda tidak ingin mempermainkan hati seorang hawa
jangan lah disentuh hatinya walaupun hanya sedikit
ini kerana hati seorang wanita sangat mudah dilembutkan

bagi mereka yang dapat apa yang saya cuba sampaikan maknanya IQ anda adalah sangat tajam dan bagi mereka yang tak faham bukannya anda mempunyai IQ yang lemah cuma kurang minyak pelincir je. nak tahu kisah lanjut insyaallah nanti saya akan lanjutkan bersama dengan ceritanya sekali. 

i need to go now. assigment telah menunggu. selamat berpuasa semua dan selamat malam. happy sleep my dear readers.

p/s: jam sekarang menunjukkan 2:20 pagi.

No comments:

Post a Comment