Selamat datang ke hamtaro's blog.

Friday 21 September 2012

take a break...

sudah lama rasenya tidak berada dizone hamtor's blog ni..heee, padahal baru je berapa hari. poyos. penatnya la rase badan ni. dah tiga malam tido hanya 3 jam je. ini semua gara-gara kerja yang tidak siap sepenuhnya.. dan study sebab ade kuiz dan test. dah empat hari CPU dekat kepala ni tak berapa nak rehat,tambah lagi input, hafal buku ini dan itu...syabas untuk diri anda nafisah!!!!

maka tamat sudah sesi pembelajaran untuk sem 3 saya sebagai pelajar pengurusan pejabat.  Alhamdulillah. sekarang harus bekerja keras pulak untuk menghadapi  final exam..

sat lagi dalam araound pukul sepuluh saya mahu tidor...ini sebagai kodok hari-hari lepas punya tido.  .  tadi masa tegh amik note taking(test) boleh mata terpejam. yang hebatnya tangan  still berjalan okay. itu kisah masa pagi.  tengah hari pulak, time2 borak dan gelak-gelak dengan roomate boleh pulak tertidur lagi.. aduh...dah la petang ade lagi test lain. saya pesan dengan kawan-kawan saya,  nampak saya tutup mata sekejap pon terus gerak tau. takut tak tersedar pulak.  Alhamdullilah mata saya tak terpejam pulak time pekse petang tu, kerana soalannya babak la susah.

sebenarya bukan itu yang saya ingin kongsikan pada entry kali ini, saya cuma tertarik dengan kata-kata seorang pensyarah saya pada akhir kelas semalam.  walaupun dia seorang pensyarah tapi bagi kami dia seperti abang yang sentiasa inginkan yang terbaik. cara dia mengajar lebih friendly dan sangat tolerate.     kalo dia terbaca entry ni abis la. heeeeeeee. perasan banyak follower pulak padahal.....malu nak cakap.  okay dah ngantuk...mata dah layut, nak tido. Annyeong.

coppppppp....tapi ape yang dia cakap?

owh tu nantilah saya update ye. =)

No comments:

Post a Comment