Selamat datang ke hamtaro's blog.

Saturday 15 September 2012

Apa yang saya tulis ini...!!!!

sorry gambar ni copy paste. malu nak letak gambar sendiri. he3


Bila anda sedang ngantuk sambil tengah buat assignment, conform benda mengarut yang anda akan tuliskan?. Semalam saya tengh buat assignment sampai around jam 1 kot. Tak perasan jam masa tu.  Tah macam mana saya terlelap, dan selepas beberapa minit kemudian terjaga balik dan menaip. Kan bila kita tertido otak kita pon akan tershut down jugak kan…sedar2 je terus saya baca soalan assignment dan terus menaip.  Bayangkanlah letih ni, mata dah kelat sesangat dan dalam masa yang sama anda nak menyiapkan kerja.  Memang superb la hasilnyakna.  Dan hari ni, saya bukak balik assignment semalam yang saya taip. Memang pelik .  Dan macam bahasa Uganda + bahasa Taiwan pon ade…sekarang tengah nak mengedit balik.  Haigoooo….sebaik baru taip buatnya terus tekab button print kan dah membazir. Sebagai konklusinya jangan buat kerja last minute wahai diriku dan sahabat2ku. 

Salam ^ ^

No comments:

Post a Comment