Selamat datang ke hamtaro's blog.

Saturday 15 September 2012

santai jap

entry kali ini hanya akan ni penuhi dengan gambar kawan saya. bermula dari semester satu sehingga sekarang. so korang takde lah letih, dan hentak2 laptop nak baca entry saya, sebab coloteh saya hari ini sangat pendek.

benda ni di beri oleh mimi masa sem 2. bukn handphone tapi si bird tu


ni masa kami orang kena handle majlis. best ^ ^

kami tiru gaya budak yang sakit mata heboh satu dunia 


ni pulak dari nad masa sem 1

masa sem satu. muka masih innocent okay.

keluar makan sama2



main boling dekat TS

with birthday girl...anak merdeka budak ni


untuk makluman korang, dua dri empat dari geng ini sudah pon berpunya...tak lama je lagi dah nak menamatkan zaman bujang...lepas ni mungkin agak susah nak buat benda2 ni bersama. sob sob sob..sebelum tu, sape yang tahu saya patut beri ape untuk kawan-kawan saya ni?? saya nak yang tahan lama, comel, yang selalu guna sampai ke tua, murah, sampoi, tahan lasak sebab yang dorang kasi tu semua dah barai dan dekat mana tah saya campak ...saya nak dorng ni selalu ingat friendship kami...bukan bermaksud saya dah lupa kawan lama saya ye... uolls la penguat semangat saya. luv u. he3

p/s: sila beri idea ye. tq. 

No comments:

Post a Comment