Selamat datang ke hamtaro's blog.

Wednesday 29 August 2012

kepingin...

sekarang dah jam 12 malam. selamat hari khamis semua. baru je tadi, saya merayau ke blog orang2 yang suka melancong contohnya fatin liyana ...sangat best!!! walaupun tak pergi dah rase sangat best.

 -hai tadi kata nak buat asigment yang bertimbun tu? ni wat pe? dah tangguh lagi....- heeeeeee

dalam tengok2 tu, timbul pula keinginan nak melancong...-amboi banyak duit ko budak-. memang tak banyak tapi kalo guna cara express insyaallah boleh. he3. gelak nakal disitu wahai pembaca. nak tahu apa? kawen dengan dato'. ha3. takdelah just joke je di situ. nampak sangat terdesak tu. buatnya tak dapat dato', tup tup dapat datuk ku gigi gongak. heeee tak mahu.

tempat pertama yang teringin sangat saya nak pergi....

tahu tak dekat mana tempat ni?  Padlock banyak-banyak ni dekat korea la. kalo saya pergi ke korea, saya akan pastikan saya kesini. saya nak letak jugak padlock. nak pergi dengan sape ke sini? of course la dengan my hubby. kan nak letak padlock tu.  heeeeee. baru romantik. siapkah itu?  

tempat kedua yang saya akan pergi adalah amsterdam
 nak sangt pergi sini sebab pemandangannya yang cantik. 

harap sangat dapat jejak kan kaki dekat tempat ni. Amin. Hasrat untuk menggunakan Cara express tak jadi  la. Sngat menakutkan dan membahaya. lebih baik saya buat tabungan. simpan sikit. nanti dah kerja and dapat bonus hasrat ni insyaallah boleh tercapai.


No comments:

Post a Comment