Selamat datang ke hamtaro's blog.

Saturday 11 August 2012

dapat nota cinta...^^

annyeong...
am i falling in love? that is a big question mark there... what i hope in this relatioship, my love toward this person will never end. it will last forever till Jannah. Amin 

tadi masa belek-belek laptop ni, saya pergi ke sticky note dekat destop. saje nak baca apa yang saya dah tulis. suddenly,  saya terbehenti dekat satu stiky note yang saya tulis sendiri. pada mula saya tulis sticky note tu, hanya untuk kata-kata semangat pada diri sendiri yang sentiasa berasa sangat kekurangan. saya tulis....

 -(GAIN FOR DEAN LIST)
basyah nafisah!!!!
believing your self.....(^-^)

dan bila dah dapat keputusan, bukan rezeki saya lagi.. dan boleh dikatakan saya agak kecewa dan hampir berputus asa sedangkan kita tidak boleh berputus asa dalam segala hal kan?. mungkin saya mengharapkan sangat anugerah dekan untuk sem tu, so saya tulis ni dekat bawah kata-kata tu ni

p/s: there is  no dean list for sem 2....nafisah........shame on you!!!!!!!

Keesokan harinya, saya tak perasan lagi ade nota cinta.....sampai suatu masa, si pemberi nota cinta tu pon cakap

"kamo dah tengok dah ke ape yang ade dekat sticky note kamo tu?"

"ade ape"

"tak baca lagi??"

"nak baca ape??"

soalan berbalas soalan

"nanti kamo ade masa kamo tengok, kita ade tulis something untuk kamo"

"nanti la"

langsung tak amik kisah apa si dia cakap. 

dalam petang tu, time nak layan cite korea saya terpandang sticky note tu dan teringat si dia ade kata dia tulis something.. tengok dekat desktop macam takde pape penambahan je, saya tengok dekat sticky yang saya cakap pasal dean list tu macam panjang je..mean ade yang menambah ni.. saya pon tekan la kebawah dan kebawah dan suddenly, saya ternampak nota yang si beri tu kasi...

p/s from along ; but promise me you'll never give up....keep up the good work....believe in ur self...there are more chances n opportunity waiting for you.... BELIEVE IN ALLAH...n bukan senang nak senang k ('',)...LUV U .....along

this is what true love .. always beside you although you in happy or not. nota cinta bukan hanya datang dari "si dia" sahaja. malah nota cinta juga boleh datang dari orang sekeliling kita kerana she or he care about us.

till then. Salam

p/s: ramadhan semakin melabuhkan tirainya, tiba masa untuk pecutan terakhir mengejar pahala....(^ ^)

No comments:

Post a Comment