Selamat datang ke hamtaro's blog.

Monday 14 May 2012

Kisah hati….



Assalamualaikum. Selamat pagi readers and welcome again.  Memandangkan study week ni tak tau nak buat apa, saya sebagai pemilik blog ini ingin mengupdate sebanyak mungkin post baru untuk korang baca. Jangan jadi jul-jul or kero sudah la ye(@_@)

Cakap pasal hati ni memang satu perkara yang agak susah hendak ditafsirkan.  Ni nak share sedikit kisah saya. saya pernah juga melalui juga fasa tu. masa tu saya around 16 rasenya.  Tu first and last cerita monyet saya dengan si dia. Tapi malangnya cerita tu tak berakhir dengan happy ending.  Kami orang telah pun putus kerana tiada persefahaman. Mula-mula tu sob sob la jugak, tapi fikir kan balik dia bukan jodoh saya. saya pon memulakan hidup baru dan melangkah dengan azam yang baru iaitu akan bercinta kembali nanti bila ada yang datang ingin mengambil saya untuk menjadi seorang isteri dia bukan teman wanita. Senang kan? banyak faedahnya lepas kahwin baru cinta. Tapi bukan sekarang la. Kalau ade yang datang sekarang alamatnya reject . Totally tak sedia mental dah fizikal lagi. Bukan senang nak bina masjid ni kan? Tengok la around 23-25 la kot. Sekarang baru 19 tahun. Rase kecil lagi tu. he3.

Till then. I have to go. salam

1 comment:

  1. untungla kan penah bercinta,,,drpada tuan hamba ni x de sape nak,,,hakhak

    ReplyDelete