Selamat datang ke hamtaro's blog.

Saturday 1 June 2013

saya tak sombong

wah...tajuk bajet-bajet artis ni...ha3...sekali sekala je. bila lagi.
ini lebih di tujukan kepada kawan-kawan sekolah saya yang dah lama saya tak jumpa dan yang kawan dengan saya gitu-gitu je (tak rapat)....

terlebih dahulu, saya nak mintak maaf kepada mereka-mereka yang terasa dengan saya. mungkin saya ade terjeling, termasam, tertarik muka dan mungkin buat tak layan je bila korang senyum dekat saya. sepuluh jari saya susunkan mohon maaf. seriously saya memang susah nak cam muka orang yang kebanyakkannya berubah 360 darjah. ye la ade yang makin comey, ade yang makin tinggi, ade yang bermekap sakan dan ade yang ..... faham-faham je la. so saya sangat susah nak cam korang kalo bertembung.

contoh ade saya jumpa kawan sekolah ...dan dia kategori kawan gitu-gitu je. saya memang tak cam dia sebab kelainan stuktur muka dan keadaan mekap yang sangat tebal. saya perasan dia ade senyum dekat saya tapi saya buat tak tahu je masa tu. sorry sangat... bila saya fikir-fikirkan balik baru saya ingat sape dia, tapi still tak ingat nama.

so untuk kebaikan kita bersama di masa akan datang, apa kata kalo korang cam saya dekat luar sila..sila panggil nama saya dan perkenalkan nama anda. mungkin dengan cara tu saya akan lebih cepat nak rewind balik dan bayangkan muka korang time zaman sekolah kan senang. jangan nak sesuka kata saya sombong. tak kenai maka tak cinta cik oii.. he3. kalo tak mahu jugak pakai tag nama besar-besar. SENAH BINTI SEMPOT. senang orang nak ingat. tapi sape nak buatkan. kalo saya, saya pon malu.

till here my writing....assalamualaikum

No comments:

Post a Comment