Selamat datang ke hamtaro's blog.

Thursday 2 April 2015

Saya budk comel

Hi uolsss..wah2 dh lama x updte blog trs gediks ko ye. *tmpar sikit pipi gebus ni*. bukan x active menulis dh cuma lbh suka dok layan orng lain yg menulis. Rase mcm best je cerita dorng and snang gilo nak paham. Bila aku baca balik aku tulis trs mcm hmmm menyampah + boring, patutla ramai x baca blog ko. (-_-) anywhere ini blog aku. Aku yg create, Aku yg jaga, aku yg merapu, aku yg syok sendiri..lantak pi la dak?

Ckp pasal paras rupa, aku bukan dlm kalngn gadis2 impian. Truthly, I'm quite cubby. Bila2 badan2 comel gini mmg susah nak cari 'someone'...kalo ade pon x tahan lama. Dalam keesokan atau lusa slps tu ko akan nmpk dia cuba lari anak2, seek and hiding. (-_-).  nmpk x permainam yg cuba dibuat?? Trs lagu FROZEN berkumandng ' Let it goooo, let it gooooo'. that why, bila jadi mcm ni self confident aku nak berhadapan dgn orng sekelilig terutama sekali dgn lelaki mnjadi sekecil2 zarah.

Pagi tdi dok borak2 dgn my sis and brother. Adik aku yg sorng ni diploma fotografi. So mmg keja assgmnt dia tangkap2 gmbor. Pastu dia ckp dia ade satu lagi sesi fotografi yg x amik lagi dan mmrlukan model. Pastu my sis suggest. 'Ha tu amik model ni.- tunjuk2 aku'. Ewah2 dia hengat aku cntik mcm natasya hudson kah?. Aku pon balas la 'akak mane cntik amik dia la- patah balik to my sis. Pastu berbalas balas la 'kamo la cntik' 'kamo lagi cntik'  and the end benda tu stop dgn mak aku ckp ' semua anak mak cantik, spe ckp x cntik ?'
So stop yg tang tu. Hnya jwpn tu yg mmbuktikan kitaorg mmg lawa - mata keatas. *mana nak sign kontrak jdi model*. hanya parent kita yg akan ckp mcm tu betul? So appreciate them. Kata2 dorng tu tulus dri hati xde selindung2 de. So always remember u are beautiful infront of your parents. Dri kasih sayang lahirnya kita dn kelahiran kita hadiah yg paling cntik dan indah. So pasak dalam diri 'aku cantik, aku cantik, aku cntik'...tapi special case untuk aku 'saya comel, saya comel, saya comel', - just for meeee. Sebb saya suka title comel dari cntik. Mihmihmih

Org yg berbadn 'comel' gak akan quite sensitive. Dan kenyataan itu sangat betul. Aku mengaku aku pon sama *muka sendu (-_-'). Tiap kali orng perlekeh or berckp sinis tentng aku tntng rupa paras aku..aku akan sentap. Sape yg x mrh or sdh kan bila kene mcm ni. Bila2 dpn2 org mcm ni kan, aku cuba x tunjuk aku sentap. Still aku blh gelak2 and and berwajah manis. Sbb kalo kita tunjuk yg kita lmh lagi2 dorng suka. Buat derk even sakit hati sangat.

As cnclusiom *ceh2 mcm karangn pulak*...jgn sesekali memperkecilkan orng2 lain. Orng2 cubby ni comel.

P/s : korg nmpk kotak bork sini tu dah gaib? Aku dh buang. So no advertising without my permision here. Tqtqtq

No comments:

Post a Comment