Selamat datang ke hamtaro's blog.

Monday 22 October 2012

baca je....

salam di pagi hari selasa....well kalo saya dah start untuk berbloging kembali, ini bermakna cuti sem telah kembali lagi. dah macam iklan la pulak *tora datang lagi dengan permainan bla bla bla*... he3 sorry semua sebab dah lama tak bersenam jari dekat sini. bukan nye malas cuma sangat malas je nak kuruskan jari-jari ni. khekhekhe...ade yang rindu dekat saya ke? ade ? ade ke? *owh perasana lebih. memandangkan saya sedang rajin nak meng-update ni saya update la ye.

nak tahu cerita terbaru saya? cerita terbarunya saya....saya....saya...saya dah...............tamat......kan...tamat kan.... tamat....sem 3.
so, tahniah untuk diri ku. have a big for your self. feeeewwwet. wooooooooo. i'm proud of my self. heeeeeeee ^_^

itu je yang terbaru. lain?? semua benda tak nak keluar lagi dari kepala ni. almaklumlah cuti. segalanya harus cuti termasuk my little cip. saya update sekadar nak beritahu saya masih lagi aktif untuk berbloging. terimas untuk yang tekan loceng* ting tong* dekat sini... kalo rajin datang singgah-singgah la lagi.

-tamat-

p/s: saya karang karangan dulu untuk tulis ape. nanti saya update lagi. stay tune

No comments:

Post a Comment